KKK

Korduma kippuvad küsimused

Millal kaup minuni jõuab?

Paneme kauba teele esimesel võimalusel pärast makse laekumist. Üldjuhul läheb kaup teele järgmisel tööpäeval pärast laekumist.

Kuidas ma kauba kõige kiiremini kätte saan?

Kõige kiiremini liiguvad meilt kaubad DPD pakiautomaati.

Kas ma saan firmale kaupa osta?

Jah, saab. Kui soovite firmale osta, jätke kassas tellimuse andmetesse ettevõtte nimi.

Olen kuulnud, et Makita pakub pikendatud 3-aastast garantiid. Kuidas garantiid pikendada saan ja millistele toodetele see kehtib?

Jah, Makita pakub valitud toodetele pikendatud 3-aastast garantiid. Garantiid saab pikendada Makita kodulehel.

  • Pikendatud garantii antakse ainult juhul, kui seade registreeritakse Makita veebisaidil 4 nädala jooksul alates ostukuupäevast. Garantii kehtivusaega arvutatakse ostukuupäevast.
  • Pikendatud garantii kehtib elektrimootori jõul töötavatele seadmete (vooluvõrk ja akutoide) ja gaasiga töötavatele naelapüssidele.
  • Pikendatud garantii ei kehti tarvikutele, akudele, laadijatele, valgustusseadmetele, soojendusega jakkidele, sisepõlemismootoriga varustatud seadmetele, suruõhu naelpüssidele, õhukompressoritele ega tööstuslikuks kasutamiseks ette nähtud reguleeritava pöördemomendiga kruvikeerajatele.

Täpsem info ja registreerimine Makita kodulehel: https://www.makita.ee/3-year-warranty.html

Kas Bosch toodetel on võimalik tasuta garantiid pikendada?

Jah, Bosch pakub oma klientidele tasuta hoolduse eripaketti juhul kui toode on registreeritud nende veebilehel 4 nädala jooksul ostu sooritamisest. Täpsemad tingimused leiate nende veebilehelt.

Kas www.wometo.ee e-poest saab kaupa tellida ka Soome või Rootsi?

Jah, meie e-poe kaudu saab tellida kaupa Soome Posti (Smartpost) või DPD pakiautomaatidesse või DPD kulleriga aadressile. Rootsi saab tellida kulleriga aadressile.

Soovin järelmaksuga kaupa osta. Mis ma tegema pean?

Esmalt tuleks tutvuda meie veebilehel meie partnerite järelmaksu tingimustega ning valida endale sobivaim. Lihtsaim variant on kassas valida makseviisiks Teile sobiv järelmaksu pakkuja. Pärast tellimuse esitamist suunatakse Teid valitud pakkuja veebilehele, kus saate teha soovitud toimingud. Teine, kuid ajamahukam variant on alustada järelmaksu taotlemist meie partneri veebilehel või jätta tellimuse märkuste väljale järelmaksusoov.

Kas saan maksta tellimuse eest mitmes osas?

Jah, tellimuse eest saab tasuda mitmes osas. Valides kassas ESTO 3, saab ajatada enda ostukorvi maksumuse kolmeks võrdseks makseks kolme kuu jooksul ilma ühtegi lisatasu maksmata.

Mul oleks kaupa kohe tarvis, kuid saaksin tasuda hiljem. Kas saan kauba eest ka hiljem tasuda?

Jah, ESTO annab 30 päeva lisaaega maksmiseks. Tasuda tuleb vastavalt enda soovile järgneva 30 päeva jooksul. Puuduvad intressid ja lisakulud.

Kas saan osta EU käibemaksukohuslasest ettevõttele 0% käibemaksuga?

Juhul kui soovite EU käibemaksukohuslasele 0% käibemaksuga arvet, kirjutage tellimuse andmetesse ettevõtte nimi ja juriidiline aadress (tarneaadress võib olla erinev) ning jätke tellimuse andmetesse märkuse väljale käibemaksukohuslase number.

Kuidas toimub tasumine?

Ostu eest saab tasuda Esto makselingi abil. Juhul kui Te ei soovi makselingi abil tasuda, saate tasuda arve alusel. Koos tellimuse kinnitusega saadame Teile e-kirjana ettemaksuarve, mille alusel saate tasuda.

Ma ei oska oma saele sobivat ketti/latti e-poest leida. Kas te müüte üldse kõikidele saagidele ja kuidas ma tean, millist valida?

Meie e-poes hetkel veel tõepoolest kõikidele mudelitele sobivaid kette ja latte üleval ei ole, kuid tegeleme igapäevaselt tootevaliku laiendamisega. Juhul kui Teile sobivat toodet ei ole, küsige meilt julgesti ning loodetavasti leiame murele lahenduse. Juhul kui jääte ise õige lisatarviku leidmisel hätta, kirjutage meile oma murest ning lisage juurde sae mudel (või näiteks foto vanast latist) ja leiame lahenduse.

Täiendavate küsimuste korral võtke meiega ühendust info@wometo.ee või tel +372 520 0335.

Usein kysytyt kysymykset

Voiko http://www.wometo.ee verkkokaupasta tilata tuotteita Suomeen?

Kyllä, voit tilata tavaroita Suomen Postin (Smartpost) pakettiautomaatteihin tai DPD -kuljetuksella kotiosoitteesi.

Kuinka kauan paketin saaminen kestää?

Lähetämme tilauksen toimitukseen heti maksun vastaanottamisen jälkeen. Paketti saapuu Virosta Suomen Smartpostin automaatteihin normaalisti 3-4 työpäivän sisällä, kotiinkuljetuksen toimitusaika on yleensä 4-5 työpäivää.

Voinko ostaa tavaroita yritykselle?

Kyllä. Mikäli haluat suorittaa oston verkkokaupastamme yritykselle, lisää yrityksen nimi tilaustietoihin.

Voinko suorittaa tilauksen suomalaiselle arvonlisäverovelvolliselle yritykselle 0% alv:lla?

Mikäli toivot EU:n arvonlisäverovelvolliselle yritykselle laskun 0% arvonlisäprosentilla, pyydämme tilauksen yhteydessä ilmoittamaan meille yrityksenne nimen ja laskutusosoitteen (toimitusosoite saattaa olla muu) sekä lisäämään yrityksenne arvonlisäverotunnisteen (ALV-numeron) tilauslomakkeen lisätiedot -kenttään (“Märkused tellimuse kohta (valikuline”).

Kuinka maksu suoritetaan?

Lähetämme Sinulle ennakkolaskun tilauksen maksua varten. Mikäli suoritat maksun tilausvahvistuksen perusteella, lähetämme laskun jälkikäteen.

Jos Sinulla on kysyttävää, ota yhteyttä sähköpostitse  info@wometo.ee tai puhelimitse +372 5200335.