Müügitingimused

Veebipoe WWW.WOMETO.EE (edaspidi Veebipood) omanik on OÜ Wometo (registrikood 11525487), asukohaga Lääne-Nigula vald Läänemaa 91207.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo


Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.


Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba
kättetoimetamise eest.


Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise
tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.


Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine


Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud
andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu
suurus, mille saab tasuda pangaülekandega või järelmaksu makselinki kasutades.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.


Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse
sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud)
viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine


Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse: Eesti, Soome, Rootsi, Läti, Leedu.


Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.


Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 3-7 tööpäeva jooksul alates
müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 14 kalendripäeva jooksul.


Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Veebipood jätab endale õiguse kasutada kliendi poolt valitust erinevat kullerfirmat, et tagada kaupade kiirem väljastus.

Taganemisõigus


Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.


Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.


14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik
kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks
füüsilises poes.


Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises
veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat
tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.


Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus ning saata see e-posti
aadressile info@wometo.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.


Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et
tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).


Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta
on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.


Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14
päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.


Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi
saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja
kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama
kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.


Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes
on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus


Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis
oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba
üleandmisest ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus
oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.


Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@wometo.ee või helistada telefonil: +3725200335.


Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.


Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab
Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood
ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.


Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis
15 päeva jooksul.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine


Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa. Veebipood edastab isikuandmeid järelmaksupartneri(te)le ainult tellija sooviavaldusel (e-kirja või telefoni teel, veebipoes makseviisina valides) kolmanda osapoolega lepingu sõlmimise alustamiseks.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.


Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine


Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@wometo.ee või helistada telefonil: +3725200335.


Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda
Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin.
Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust
tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.


Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.